Saturday, 10 November 2007

Intro Sikit

Sedikit intro kenapa aku buat blog ni. Aku buat blog ni pasal ramai sangat member2 kaki kereta kaki motor kaki bangku dan segala kaki kaki yg ada di Malaysia termasuk ler kaki lepak selalu pesan barang2 kereta kat aku. Jumpa jer aku masa aku balik msia suruh pesan itu ini ikut sedap mak bapak dier jer ingat aku nih chop duit ker beli itu beli ini. Malesss betul aku tapi sebab kesian kat mak bapak diorang aku dgn rela dan bangga hatinyer menolong insan2 kerdil ini walaupun aku ni tak ler besar sangat cuma besar kepala jer muahaha.

Ok sessi merepek dah tamat. Lets go to business talk. Aku akan post gambar2 yg boleh dapat murah kat sini tapi aku jual mahal ler sikit memandangkan kos hantar balik mesia tu bukannyer kecik beb. Lain ler kalau korang sekali order beribu2 unit tu boleh ler aku sumbat masuk kargo. Apa2 business ni mmg tak boleh lari dari transportation cost. Kalau tak pakai transport pun paling2 kurang org kata kena bagi duit air, air apa ntah aku tak tahu air ujan kot.

Pastu utk korang yg berminat ngan gadget2 pelik dan canggih manggis kat jepun nih pun aku akan cerita serba sikit jer ler kat sini. Kalau korang berminat boleh info kat aku kat email aku pakteh@gmail.com.

Anyway aku nih dah habis belajar kat jepun dan dah kerja pun. Aku mmg nak stay lama kat jepun ni pasal gaji mahal haha betapa mata duitannya aku nih. Kerja kat msia gaji ciput pastu harga2 barang naik melambung cam hampeh. Cuma kat jepun nih aku kempunan takleh makan nasik kerabu ngan nasik lemak ngan nasi ayam pedas ngan nasik gulai kak wok kat KBMC blablablabla banyak ler kempunan makan kat sini dah ler dok sorang kat jepun nih. Anak2 bini2 aku semua kat msia. Apasal ler aku dok kat jepun nih sorang??? Ini duit ler punya pasal. (Duit-duit di mana kau duit? Duit di jepun daaa)

Peramah gak aku ni rupernya sembang cam hampess .( puji diri sikit dah takder org nak puji aku puji sendiri kesian kat aku ekk). Dah ler kalau nak tau aper2 motif dan matlamat aku buat blog ni kau tanya ler jiran aku malas aku nak citer. Tengok sendiri ler. (hmmm... ader ker org baca intro merepek yg aku tulis nih??)

No comments: