Saturday, 10 November 2007

Cara nak jadi tinggi dgn mudah

Haa ni kalau2 saper2 yg merasakan dirinya pendek dan kerdil cam aku nih elok ler beli seluar nih. Guna seluar ni utk memanjangkan kaki jer. Panjang benda lain kat celah2 tu takleh tu kena pakai benda lain hehe. Tapi kalau korang pakai seluar nih panjang gak benda tu aku ucapkan tahniah kat korang haha. Tokey seluar ni kata boleh jadi panjang sampai 5cm. Kalau tinggi korang 155cm dah jadi 160cm dah cukup ketara tu. Ok, kalau nak mail aku kat pakteh@gmail.com

Dough germanium and titanium silver combination.
• Size:
M size: waist 76-84 cm
L size: waist 84-94 cm
Harga: Sehelai RM 200, Beli sepuluh helai Diskaun RM 180 sehelai jimat RM200 dah kat situ.
Kegunaan: Memanjangkan kaki sepanjang 5cm. Jika pakai berterusan dapat shape-up kaki jadi cantik sesuai untuk wanita dan lelaki.
Aturan pakai: Pakai semasa tidur.
Diperbuat dari:Rayon 56% nylon 40% polyurethane 4% Germanium and Titan
Aturan Membasuh :
Suhu air tidak melebihi 40° C. Jangan guna spin yg terlalu kuat, gunakan spin yg paling lemah.
Jangan guna clorox.
Kalau nak gosok suhu bawah 120 ° C .Elok jemur dibawah sinaran matahari.
Dry Cleaning boleh digunakan.
Notes:
JIka tidak sesuai dengan kulit gatal2 dsbgnya jgn pakai sedekah kat anak yatim lagi bagus.
Jangan paksa2 tarik atau menggunakan kuku kemungkinan boleh koyak.
Kalau rasa terlalu ketat pakai dan bukak berulang kali sampai rasa selesa.

6 comments:

i_nans said...

dah cuba ke? camana keputusan nyer? kaki dah bertambah pjg ker? kalau betul ada perubahan, saya nak cuba gak.. hehehe

imingjepun said...

percubaan dalam proses nanti bgtau keputusan. Kalau tak panjang gak mmg nak cancel jual.

madutualang said...

mcm mana nak beli sluar ni? saya emel tak da respon pun

fa0r said...

saya nak beli kat mane nak dptkn??

fa0r said...

saya nak beli kat mane nak dptkn??

Anonymous said...

boleh beli lagi ke? effektif x? dah cuba?